pátek 28. března 2014

Schůzka 27. 3.

Milí čtenáři,dnešní schůzka byla PRO MĚ teda dobře špatná a špatně dobrá. Hráli jsme hry jako třeba HUTUTUTU a JÁ jsem opravdu nechtěně (tímto se ti znovu omlouvám Zdiši :( ) vyrazila Zdišce dech. Ale jak by řekli starší 40 let, do svatby to bude dobrý takže se moc omlouvám a mrzí mě to :( . Po té jsme hráli prý oblíbenou hru Žížalek: Tučňáčí honičku :D normál honička ale musíte chodit jako tučňák! Takže SUPER! Pak našeho oblíbeného Zavináče (MŇAM!) Zakončili jsme to slavnostním městečkem Palermem :D


P.S.: Tuto schůzku jsme se mimo to ostatní modlili za Edu. :( Za její miminko které je teď na lepším místě a taky za odvahu kterou má. :) :(

,, Edi, chci ti říct že je mi to opravdu moc líto a chci ti říct abys byla pořád silná,šťastná a hlavně si nedělala starosti prototže máš Bělinku :* Mám tě moc ráda a myslím na tebe. Opatruj se a postav se tomu čelem. Vím že si u toho asi řekneš ,,To se ti řekne. ,, a nevím jaké to je přijít o dítě, Vím ale jaké to je přijít o rodinu :( a myslím že mnoho z nás to také ví ať už je to dědeček,babička,teta nebo v mém případě strejda (a jiní člené rodiny) . Zkrátka, užívej života jak jen můžeš, nesmutni,hlavu vzhůru a pozdravuj Bělinku :) . ,,

Emička

1 komentář: